sobota 7. ledna 2017

Úvahy nad nostalgií (nehybridní hudba)

Učení mě unavilo na tolik, že jsem si musel dát pořádnou pauzu. Pokračoval jsem tedy ve třídění starých fotek, které doposud nemám hotové. Poté jsem skončil u poslouchání hudby, kterou jsem poslouchal v době před deseti lety. Napadla mě jedna věc. Zavedl jsem si pojem nehybridní hudba. To znamená hudbu, kterou jsme poslouchali pouze v jednom období života a později jsme si ji pustili pouze ojediněle. Takováto hudba má jednu vlastnost. Dovede velmi dobře konzervovat starou dobu.

A znáte ten pocit, že je horší smazat nekvalitní fotku je proto, že je velmi stará? A přitom mnohem kvalitní fotka ze současné doby skončí v koši, jen proto, že je tu větší možnost vyfotit podobnou. 

Tohle třídění fotek a starých věcí miluji. I když možná jsem v tom až masochistický. Nostalgie je přesně ten typ psychické bolesti, kterou miluji. Na pocitu nostalgie je ostatně založeno hodně mých myšlenek a sklonů.

Žádné komentáře:

Okomentovat