pondělí 1. května 2017

Čarodějnice + Pořádná dávka nostalgie

Čarodějnice
Včera jak víte byli čarodějnice, tak jsme se partou vydali do sousední vesnice. Tentokrát jiné než loni. Lidé zde byli velmi přátelští a s kamarádem jsme se dali do řeči s místními. Byla to povedená akce. Akorát jsem pak měl trochu úzkost. Delší dobu jsem nenavazoval kontakt s neznámými lidmi, a tak jsem včera vystoupil ze své komfortní zóny, a to mělo za následek právě tu úzkost. Ale nevadí, musím na tom pracovat a být společenský. A zde to nebylo nic křečovitého, lidé zde se bavili velmi ochotně. Po zpáteční cestě vše velmi nabuzovalo pocit starých časů. Vlastně celá naše skupinka byla složena se spolužáků ze střední.

Hudba
Začal jsem teď něco, co mě naplňuje velmi sladkobolným pocitem. Mám v počítači zálohu starého počítače a je zde i můj starý playlist. Je dlouhý a plný hudby, co jsem poslouchal cca před deseti až pěti lety. Jedu tento seznam abecedně od začátku. Včera jsem začal a dnes pokračuji. Makám při tom na diplomce. A taky sem tam slza ukápne. Cítím se však tak nějak blíž sám sobě a svým počátkům.

Deník
Hudba je jedna věc, která mě spojuje s tím, co už pominulo. Další věc jsou fotky, které jsem seřadil do složek podle let. No a bylo by pěkné, kdyby přibyl další zdroj. Před chvílí jsem si založil deník.

A to je asi vše, co jsem zrovna teď měl na srdci.

Žádné komentáře:

Okomentovat