úterý 23. května 2017

Euforie pokračuje, Mix květen

Nálada
Blíží se léto. Je období roku, které mám nejraději. Deprese vymizeli, jen občasná sociální úzkost přetrvává. Začal jsem víc chodit ven, jezdit na výlety. A na druhou stranu se i více učím. Omezil jsem totiž prokrastinaci. Ale ne nějak vynuceně, ale spontánně, mám totiž o něco více energie.

Kondice
Musím konečně začít na sobě makat. V srpnu jdu pochod 50 km. Asi jsem blázen, ale nejsem sám, půjdou se mnou nejspíš tři nebo čtyři kamarádi. Nechci nějak příliš trpět po tom, co dojdu, proto se chci na pochod připravit. Zatím to pěkně flákám. Občas ale stihnu rotoped, nějaké posilování, pokus o běh nebo dechová cvičení. Dech bude dost podstatný. Ale těším se, je dobré mít něco, co člověka motivuje.

Škola
První část přijímaček na další školu jsem dal. Na diplomce nestíhám pracovat a zrovna se ani neučím na druhou půlku přijímaček. Je totiž zkouškové. Ale zkoušky bych mohl mít všechny už koncem května.

Nová psychiatrička
Doktorka, ke které jsem chodil se zranila a zdá se, že půjde do důchodu, alespoň to jsem zaslechl v čekárně. V ordinaci je teď mladá doktorka, která může mít jen několik let po škole. Včera mi jen vypsala léky a žádanku na krev (dnes jsem byl na dalším jaterním testu). Bohužel mi nebude posouvat kontroly. A tak budu chodit na kontrolu už na stálo jednou za tři měsíce, tedy 4x ročně.

Deníky
Tohle je věc, ze které mám radost. Má potřeba nostalgie je dostatečně uspokojena. Píšu jeden současný deník a jeden zpětný, jak jsem již zmiňoval.

Psaní
Občas k večeru relaxuji s tím, že pracuji na nové povídce. Jednu jsem tuším v březnu dokončil a pro pozitivní ohlas píšu takový spin-off.

Vztahy
Byl jsem venku s někým, s kým si píšu delší dobu. Je mi velmi sympatický a čas ukáže, jestli je zájem oboustranný. Jinak je to asi poprvé vůbec, co mám zájem o někoho, jehož orientace nevylučuje možná vztah.


Žádné komentáře:

Okomentovat