neděle 9. července 2017

Mix léto 2017

Ahoj, dlouho jsem se neozval. Takže teď k tomu, co se událo za červen a tu část července, která už uběhla.

Zkouškové
Vše jsem dal na poprvé, pět předmětů ukončeno za 3 týdny.

Přijímačky
Přijali mě na další školu, vedl jsem si dost dobře a byl jsem v druhé desítce přijatých.

Diplomka
Pořád velký špatný, ale celkem jsem zabral, tak uvidíme, jestli to v létě konečně zlomím.

Sociální úzkost
Téměř nula, občas se vyhnu ulici, kde je dost lidí, ale jinak se musí pochválit. Byl jsem na několika veřejných akcích a zvládal jsem to v pohodě.

Nostalgie
Opustil jsem po šesti letech kolej a teď hledám ubytování, zatím jsem odepsal na dva inzeráty. Na jeden dodnes nemám odpověď, na druhý jsem dostal odpověď, že už je plno. Jsem trochu nervózní, ale snad něco najdu. Jinak ještě k té koleji. Celkem jsem to tam nesnášel, ale přesto jsem se neubránil k nostalgii. Možná na tohle téma napíšu kratší příspěvek, ať to tu nezeje prázdnotou.

Meditace
Nedávno jsem začal mít chuť experimentovat se změněnými stavy vědomí. Přesto však bezpečně. Rozhodl jsem se tedy naučit meditovat. Přečetl jsem krátký článek a pak jsem začal improvizovat. Svou meditační techniku bych asi taky mohl více rozepsat. Výsledkem jsou celkem silné a příjemné stavy, ale asi to nemusí účinkovat na každého. Je možné, že to přispívá k mé větší duševní stabilitě posledních dnů, protože praktikuji celkem pravidelně.

No a abych to shrnul, poslední dobou se mi daří. Občas přijde nějaká mikrodeprese, ale to je otázka jednoho nebo dvou dní. Nechci to zakřiknout, ale doufám, že jsem se probojoval do fáze, kdy nemoc zase o něco zeslábla.

Žádné komentáře:

Okomentovat