úterý 1. srpna 2017

All about lifestyle + novinky léto 2017

Dneska je dobrý den, ale i tak mám sklon k nějaké tísni. Visí to nade mou už delší dobu. A tak jsem se rozhodl napsat článek o tom, co se u mě děje poslední dobou.
Začnu věcmi, ze kterých mám největší radost. Dnes byla babička na operaci a co mám info, vše dopadlo dobře. To byla starost, která mi visela nad hlavou tak měsíc, kdy jsem se o tom dozvěděl.
A teď k tomu, co je nového u mě.

Vztahy
Chtěl jsem na tohle téma napsat samostatný článek, ale asi vše jen stručně shrnu tady. Vyříkal jsem si vše s jedním kolouškem. Zjistil jsem tedy, že o mě nemá zájem z partnerského hlediska. No a já se s ním nějak nechci jen kamarádit, takže jsme se od té doby příliš nebavili. No a pak tu byla tendence sejít se s jedním mým bývalým milencem. Několikrát jsem se na něj naštval, ale pak mu stejně napsal a měl ze sebe špatný pocit. Nakonec jsem se vůbec nesešli a já mám zas náladu nechat ho plavat. Hnusí se mi jak fyzicky, tak i jinak, jen je mezi námi nějaká chemie, která je oboustranná, jak mi psal. A to je tak vše, vztah s ním bych rozhodně nechtěl. Co jsem klábosil s kamarády a především s kamarádkami, tak dost lidí má takhle někoho, kde mezi nimi je jen a pouze chemie.

Bydlení
Hledal jsem měsíc bydlení, ale nenašel jsem moc inzerátů, co se mi líbili, odepsal jsem tak na 5 nebo 6 inzerátů a byl na dvou prohlídkách, pokaždé to dali někomu jinému. Nakonec mě už nebavilo hledat a tak jsem vzal pokoj po kamarádovi. Sice nebudu mít pokoj sám pro sebe (budu mít jednoho spolubydlícího), ale je to levné. Takže se nebudu muset ve výsledku tolik uskromnit, i když i přes to platí mé předsevzetí tolik neutrácet. Ne, že bych sahal poslední dobou na úspory, ale jsem tam, kde jsem byl před dvěma měsíci a to se mi nelíbí.

Cestování
Byl jsem s kamarády v nové zemi a dost se mi tam líbilo. Naše cestovní sestava je už celkem stálá. Jen jednou s námi jel jeden kamarád, který tentokrát nebyl a pojede znovu.

Sociální život
Snažím se tomu jít naproti a teď jsem se dal do řeči s několika lidmi, se kterými jsem delší dobu nemluvil. Doufám, že na nové škole se mi podaří zařadit se do kolektivu velmi rychle.

Životní styl
Stále medituji, i když už ne tak často. Omezil jsem kávu a piji zelený čaj. Snažím se teď víc cvičit. Tenhle článek se jmenuje all about lifestyle z jednoho důvodu. Čím jsem starší tím více si užívám vědomé vytváření vlastního životního stylu. Každá drobnost, se kterou se vědomě ztotožním vede k pocitu životního pohodlí. Meditace a zelený čaj je tedy činnost, která mě aktuálně v životě nejvíc těší.

A to je asi vše, co jsem vám chtěl dnes sdělit. Zkusím se ještě zamyslet nad nějakým článkem, co bych mohl napsat.

Žádné komentáře:

Okomentovat