pátek 17. listopadu 2017

Colton's Creek - Tenká hranice mezi viděním a neviděním vesmírných korábů

New Age a nepřímý vliv sekty
V tomto díle se podíváme na další věc spojenou s mou minulostí.
Dříve, než jsem začal pořádně kriticky uvažovat jsem věřil věcem okolo hnutí New Age. Pokud tento pojem neznáte, velmi zjednodušeně jedná se o esoteriku a šarlatánství. Věřil jsem v transformaci reality. Dá se říci, že v tohle věřím v nějaké jiné podobě i dnes. Ale tenkrát jsem hltal dost podivné pseudoinformace. Chtěl jsem na sobě pracovat. Našel jsem si stránku "Přátelé nebe." Nejsem na to dnes velmi pyšný. Tato stránka byla napojena na Vesmírné lidi, což je jedna ze sekt, které byly v minulosti celkem populární. 

Mimozemské koráby
A teď k tomu, co napovídá název. Pseudoučení této sekty mělo jakési příčky, jak jste se posouvali v duchovní transformaci. Vyšší úrovně byly spojené s kontaktem s mimozemšťany. Byl zde i návod, jak je kontaktovat. V té době jsem chodil na dlouhé procházky, kde jsem se dostával do transu. Říkal jsem si, jaké by to bylo viděl na obloze stříbrný kosmický talíř. Čím častěji jsem si to říkal, tím silněji jsem si to dokázal vizualizovat. Věřil jsem, že tato sugesce člověka dovede k reálnému setkání s tímto jevem. Že síla mysli je klíč k setkání s jinou civilizací. Nikdy to však nedošlo dostatečně daleko, abych této myšlence propadl.

Pár slov na závěr příspěvku
A teď to, co jsem chtěl touto cestou říci. Síla sugesce může být mocná. Je lehké přijmout cizí učení a uvěřit mu naplno. Toho chci být však na své cestě prost. Nechci bezhlavě věřit něčemu jen tak. Je to lehké a člověk má celkem instantní pocit zasvěcení a tedy i nějakého vyššího naplnění, ale to nic nemění na to, že jsou to lži. Chci se na své cestě hodně ptát a netvrdit nic skálopevně, když pro to nemám důkaz. Má spiritualita nemá být konečnou odpovědí, ale spíše alternativou, jak se pod tlakem reality nezbláznit.

Žádné komentáře:

Okomentovat