pátek 10. listopadu 2017

Deprese, úzkost aneb sešup dolů

Škola
Nastoupil jsem na novou školu, kde se mi neskutečně líbilo. Zajímavá látka, super kamarádi. Jenže škola byla obtížná a já začal mít vše dost nahraně. Navíc mi došlo, že na diplomce nepracuji vůbec. Když se vše naklonilo na tolik, že bych pravděpodobně nepostoupil do dalšího semestru, školy jsem zanechal a začal se znovu věnovat diplomce. Přišla ale opravdu silná deprese, škola mi velmi chybí.

Nemocná máma
Aby toho nebylo málo, mamka, která je dlouhodobě nemocná na tom je relativně o něco hůře než obvykle a dopoledne se o ní starám. Psychicky to naprosto nezvládám a upřímně nevím, jak dlouho to vydržím. Můžu jen doufat, že se její stav zlepší.

-----------------------------------------------------------------------------------

Tyto dva problémy mě tedy dostaly do stavu, kdy jsem na pokraji sil. Pravidelně teď užívám rivotril. Mám také tendenci pít alkohol, který zabírá snad lépe než rivotril. Hlídám si ale, abych neužil oboje.

Psychický stav
Trochu se bojím, aby mi tenhle stres nerozběhl další epizodu mé nemoci. Včera jsem měl menší psychospirituální krizi. Říkal jsem si, jak se vzchopím a budu lidem okolo více oporou. Ale z toho jsem vystřízlivěl. Zrovna teď jsem totiž nedokázal jednu situaci řešit. Mrzí mě to. Ale opravdu psychicky nemám na to, starat se o někoho, kdo nezvládne základní věci. Částečně si to vyčítám, ale hlavně cítím bezmoc. Kamarád, co se staral o svého dědu mi kdysi říkal, že na tohle si člověk zvykne. Já jsem spíš ve stavu, kdy mám pocit, že se naprosto zhroutím.

Žádné komentáře:

Okomentovat