pátek 10. listopadu 2017

Léky - Měl bych navýšit?

Tak se mi to nějak sešlo, že několik mých přátel dostudovali medicínu a stali se psychiatry.

Poslední dobou píšu o svých depresích kamarádce, která je psychiatrička. Radí mi, ať si zvýším Zolafren večer, jelikož se jedná o silné antidepresivum. Zatím jsem tak neučinil a asi bych ani neměl.

1) Sice je psychiatr, ale není můj ošetřující psychiatr a zvyšovat si léky za zády mé ošetřující psychiatričky se mi nechce.

2) Bojí, se. že vyšší dávka Olanzapinu by mě vyřadila z běžného chodu. Musím také podotknout, že už tak spím více než 10 hodin denně následkem braní léků. Olanzapinu jsem bral dříve více a vím, že to bylo výrazně horší. Kombinace s Invegou je pro mě prostě přijatelnější než brát vyšší dávky Zolafrenu.

Každopádně, v pondělí jdu na kontrolu, tak se uvidí, co mi lékařka doporučí.

Žádné komentáře:

Okomentovat