pondělí 13. listopadu 2017

Nová psychiatrička a léky

Jak jsem zde dříve psal, má původní doktorka šla do důchodu. A tak jsem byl nejistý, jak to bude dál s léky na úzkost. Dnes jsem byl na kontrole, takže se ukázalo, jak to bude.
S psychiatričkou jsem se bavil o tom, že mám hodně špatné období. Bavili jsme se tedy o navýšení léků a dala mi na výběr, ať se rozhodnu, jestli chci léky navýšit. Rozhodl jsem se, že ne, že kvůli depresi jsem už tak dost vyčerpaný. Řekl jsem, že pokud je to akutní, vezmu si Rivotril. Řešili jsme tedy léky na úzkost. Řekla mi, že mi Rivotril klidně napíše, ale jestli spíš nechci zkusit jiný lék, který není návykový. Nechal jsem si tedy místo Rivotrilu předepsat Chlorprothixen. Až lék vyzkouším, napíšu vám sem, jak na mě účinkuje. Kamarádka, která je shodou okolností také psychiatrička, říkala, že je to velmi dobrý lék.
Kromě léků mi ještě doktorka napsala doporučení k ukončení studia. Vždy je lepší ukončovat nebo přerušovat studium ze zdravotních důvodů. Škola pro mě teď byla takový nápor, že by představovala faktor, který by mohl nahrávat k možnému relapsu. Na té první vysoké zůstávám, tam už píšu pouze diplomku a učím na státnice.

Žádné komentáře:

Okomentovat