čtvrtek 21. prosince 2017

Chlorprothixen - První zkušenosti

Chlorprothixen už mám cca 2 měsíce. Za tu dobu jsem ho měl asi tak 5x. Vím, že to ještě není přílišná zkušenost, ale i tak vám chci sdělit, jak na mě účinkuje.

Když jsem si bral tento lék na nesnesitelnou úzkost, většinou jsem začal být velmi unavený. Lehl jsem si do postele a usnul. Po cca 40 minutách jsem se probudil. Byl jsem celkem odpočatý. Častý jev je, že se u tohoto lékového šlofíku celkem zpotím, ale může to být také tím, že se u nás dost potí. Každopádně jsou po takovém odpočinku mé psychické síly částečně obnoveny.

Dnes jsem zkoušel chlorprothixen na stavy, které jsem popisoval v předchozím příspěvku. Na neklid v hlavě a nezkrotné myšlení. Nakonec to zabralo, ale chvíli to tedy trvalo. Cca hodinu.

O chlorthixenu chci říct ještě jednu věc. Kamarád psychiatr se mě ptal, jestli po tomto léku mám neklidné nohy. Prý to tak má několik jeho pacientů. Jen jednou se mi stalo, že jsem měl tendenci nohami celkem pohybovat, ale musím zmínit, že to bylo bezprostředně po tom, co mě upozornil a jsem celkem sugestivní typ. Jinak jsem nic takového nepozoroval.

Žádné komentáře:

Okomentovat