čtvrtek 11. ledna 2018

Chlorprothixen - Nové nežádoucí účinky?

Včera jsem řešil svou budoucnost a trochu mě to rozjelo. Navíc jsem celý den naplno mentálně pracoval. Večer jsem byl tedy slibně rozrušený a chtěl jsem si ulevit chlorprothixenem. Zapil jsem prášek a šel si napustit vanu. Přehnal jsem to s pěnou do koupele, takže vana byla plná bublinek. 
Naložil jsem se do lázně a brzy jsem byl pěkně vyklidněný.
Pak jsem se přesunul k počítači, kde jsem si ještě četl nějaké články. Prášek, který jsem si vzal však ještě pořád nabíhal. Najednou na mě padla silná únava. Šel jsem si ještě natočit sklenici vody. Chůze však byla obtížná, tak nějak jsem se vlekl. Došel jsem zpátky do svého pokoje, pustil mix na youtubu a nastavil počítač, aby se sám vypnul za necelou půlhodinu. 
Lehl jsem si do postele a vnímal jsem, jak je celé mé tělo těžké. Po tomhle léku jsem už značný útlum zaznamenal. Pocit tíže však ne v takové míře. K tomu všemu se ještě přidalo silné brnění horních končetin. S rukama se mi obtížně hýbalo a zdálo se mi, že se mi oslabil cit v nich. 
Po nějaké chvíli jsem usnul. Ráno bylo vše v pořádku. Jen jsem si vzpomněl na nepříjemnou noční zkušenost.

Žádné komentáře:

Okomentovat