pátek 12. ledna 2018

Moje trendy na začátku roku 2018

Ekologie
V loňském roce jsem se začal zajímat o zero waste životní styl. To mě neopustilo ani v tomto roce. Zatím jsem ale upravil jen pár věcí na svém životním stylu.

Vzdělávací appky 
Nedávno jsem absolvoval delší cestu vlakem. To by nebylo nic neobvyklého. Jenže jsem zapomněl sluchátka, a tak tedy byl poslech hudby nemožný. Musel jsem se nějak zabavit. Stáhl jsem si aplikaci na trénování paměti. Také jednu na procvičování členů v němčině. Velmi mě to chytlo. Dnes jsem si ještě stáhnul appku na procvičování české gramatiky, protože jsem začal polevovat, co se gramatiky týče.
Ještě zmíním stránku, kterou užívám pro změnu na počítači. Sestřenka se odstěhovala do zahraničí a já se teď začal učit jazyk dané země. Velkým pomocníkem mi je duolingo.

Meditace
Ano můj hit minulého léta se pomalu začíná vracet. Cvičím jak mou klasickou meditaci, tak jsem si nedávno dával i autogenní trénink.


Žádné komentáře:

Okomentovat