neděle 1. dubna 2018

Co nového - Apríl 2018

Ahoj všem, značně jsem se odmlčel, že? V tomto příspěvku se tedy budu věnovat tomu, jak můj život pokračuje a také se možná trochu zamyslím a navštívím své nejaktuálnější vzdušné zámky.

Coltonův upgrade
Možná jste postřehli příspěvek, jehož součástí byl název Coltonův upgrade. Měl jsem v plánu na sobě zapracovat a nějak to zde dokumentovat. Shodou okolností na mě krátce poté padla deprese. Když odezněla, začal jsem se ve volném čase spíše věnovat diplomce, než abych se pouštěl do nových věcí.
Pokud mi to v budoucnu čas dovolí, do tohoto projektu se pustím.

Práce
První krizi jsme už dávno překonal. Ovšem objevují se nové nepříjemnosti, které mi často leží v hlavě. Učím se ve volném čase na tyto věci nemyslet. Jinak jsem rád, že konečně pracuji. Více se prací nechci zabývat.

Vztahy
Byl jsem zamilovaný do jednoho muže. Avšak nějak jsme se dlouho neviděli a řekl jsem si, že budu hledat i jinde. Bohužel je to velký špatný. Trochu se bojím, že skončím sám, ale jak říká klišé, času ještě dost.

Nostalgie a tak
Tak tohle bude nejdelší část tohohle příspěvku. Nad hlavou mi visí minulost. Vzpomínání je příjemné a nějak mám pocit, že neplatí to, že minulost už nevyřešíš. (Přinejmenším se z ní můžeš zbláznit).
Poslední dobou znovudocěňuji věci, co jsem koupil kdysi dávno. Na sobě mám zrovna mikinu z roku 2007. Ten rok mi tedy neustále připomíná. A podobně tu jsou i jiné věci.
Jinak jsem obepsal nějaké kamarády, v důsledku čehož mám nové fotky z minulosti.
A teď k mému niternému pocitu. Asi tomu zasvětím ještě nějaký příspěvek. Ale pořád tak nějak věřím, že všechny ty věci, na které nostalgicky vzpomínám, jednou nastanou znovu. Jakoby zatím jen čekali, až dojdeme na náš fyzický konec. Všechny ty věci se pak vrátí očištěné o to špatné. Budou tu ve svém nejlepším možném stavu. To mi připomíná tento song:


Žádné komentáře:

Okomentovat