pondělí 17. září 2018

Zneužívání Rivotrilu + Resistence na Rivotril

Na to o čem budu psát nejsem pyšný. Ale myslím že o tomhle by se mluvit mělo. Nuže do toho!

Pokud čtete můj blog pravidelně, asi víte, že se snažím vyhýbat věcem, které jsou škodlivé nebo na ně člověk může mít závislost. Není to zas tak dávno, co jsem psal, že Rivotril si beru pouze výjimečně. A to,  když mi je opravu špatně. No a za posledních cca 7 týdnů jsem ho měl každý týden!

Jak k tomu došlo? Jednoho dne mi bylo opravdu velmi špatně. Už nevím proč. Byl jsem ale rozhozený a úzkostný. Řekl jsem si, že si vezmu Rivotril. Prášek zabral a mě bylo skvěle! Připadal jsem si tak lehce a klidně. Ležel jsem a poslouchal pomalu plynoucí hudbu.
Další týden mi bylo opět jeden den špatně, tak jsem si Rivotril vzal znovu. Nebylo mi ale tak špatně, jako týden předtím. 
Teď ještě dodám, že tabletky tohoto léku, které mám, mám už dlouhou dobu a budou tedy brzy procházet. To byl taky důvod, proč jsem si tento lék začal dávat častěji, abych ho pak nemusel vyhazovat.
Nemohl jsem ku příkladu usnout, měl jsem totiž hlavu plnou myšlenek a potřeboval jsem se vyspat, protože jsem vstával brzy ráno. Tak jsem si tedy vzal Rivotril!
Začal jsem hledat důvody, proč si tento lék brát. Vždy jsme si vzpomněl na příjemný stav uklidnění.
Začal jsem tento lék brát tak 2x až 3x týdně. A najednou... Přestal účinkovat!
Řekl jsem si, že jde o rezistenci, kterou jsem si vypěstoval častým užíváním. Řekl jsem si, že bych si musel dát větší dávku. To jsem taky jednou udělal. Bylo během mé depresivní epizody. Neulevilo se mi ani trochu, ležel jsem a samotné bytí bylo bolestivé. Ráno jsem byl trochu jako z gumy, dva prášky, které jsem měl před spaním mi sice nepomohly od mých stavů, ale měli vliv na mé tělo. 
Řekl jsem si "STOP!!!" Tohle zašlo tam, kam jsem nechtěl. Ještě to není problém, ale mohl by být.

Takže od těchto tabletek si dám několikaměsíční pauzu, aby účinkovali ve chvíli, kdy je opravdu budu potřebovat a bude na místě si tento prášek vzít.

Žádné komentáře:

Okomentovat