úterý 19. března 2019

Sociální otužování

Realita posledních pátků... Jelikož pracuji na půl úvazek, mám volné pátky. Ty trávím v Malém městě. A zvykl jsem si odvážit se přiblížit centru, které pro sociální provoz celkem nesnáším. Pravidelně teď chodím do zdravé výživy koupit si nějaký značkový produkt. Onehdy jsem i prohodil pár slov s jednou zákaznicí o pečení.

                                          Zdroj: https://foodoppi.com

Sociální fobie je boj. A je potřeba chodit mezi lidi nejlépe každý den, jinak tak svi*e zvítězí. Já poslední dobou bojuji statečně. Dokonce jsem se vydal vyzvednout si brýle do optiky, která je hlouběji do centra. A minulý týden jsem došel téměř až k náměstí a zašel jsem do fotoateliéru, kde jsme si nechal udělat fotografii na průkaz.

Máte někdo taky socku? Nenechte ji klidně spát a zkuste posouvat své hranice.

Žádné komentáře:

Okomentovat