neděle 5. května 2019

Colton's Creek - Vzletný plamen

Právě jsem se dostal do stavu, který nazývám vzletný plamen. Tím, co to je jsem se tu asi dříve zabýval pod jiným jménem. Ale jak čas běží, mění se jak můj názor na věci, tak i to, jak je pojmenovávám. Proto to vezmu od podlahy.

Co je vzletný plamen?
Co to tedy je? Myslím, že je to stav, kdy tělo produkuje dost dopaminu. Jelikož o biochemii mozku toho moc nevím, nastíním vám daný stav z jiného hlediska.
Je to stav, kdy například posloucháte hudbu, která vás naprosto unese. Tím způsobem, že si představujete svůj život a máte pocit, že dosáhnete toho co chcete. V hlavě vám naskakují obrazy a silná slova a obsesivní přemýšlení se stává velmi příjemnou aktivitou. Máte tak trochu pocit, že jste velmi blízko něčemu podstatnému nebo alespoň mnohem víc, než obvykle. Nemůžete se nabažit a pouštíte jednu písničku za druhou, ohrané songy často v tomhle stavu zase dostanou šťávu.
Asi tenhle stav nemusí být nutně spjat s hubou. Ale já jsem prostě na hudbu silně fixovaný, proto je pro mě dost podstatná.
Druhá věc, kterou tenhle stav doplňuji je horký nápoj. Nemusí ale obsahovat kofein. Je to u mě náhražka za cigarety, kterým jsem holdoval dříve.
Podstatou tohoto stavu je však hlavně to, že se vzepřete svým nepříjemným emocím a přejdete do křeči, kdy se sice zevnitř stále necítíte úplně nejvíc, ale silné emoce tak nějak umrtvují psychickou bolest.

                                         Zdroj:https://pxhere.com

Mysl sem, mysl tam
Dnes jsem měl migrénu a byl jsem neklidný. Většinu dne jsem se učil. A někdy v době, kdy se má aktivita rozmělnila ve flákání, jsem pouštěl trailer jednoho dost silného filmu. Bylo to opojné. Mocný soundtrack z oblíbeného seriálu puberty mě dorazil a já se rozhodl nechat volno vzletnému plamenu. V hlavě mě napadlo z fleku asi 5 facebookových statusů, statusů na blog nebo nápady na příspěvky.
Vzletný plamen pro mě ale většinou nebýval produktivní. Jsem často tak přehlcený emocemi, že ve výsledku nejsem schopný dělat vůbec nic. Jen poslouchám hudbu a piji kafe. Jak dospívám, jsem však nějak víc schopný se ovládat. A jestli tyhle emoce nepřinesou víc, je tu alespoň tenhle článek.

Žádné komentáře:

Okomentovat