pátek 10. května 2019

O čem budu psát až budu starý?

Zapomněl jsem na nějakou dobu, že jsem slíbil tenhle článek. Naštěstí jsem si právě vzpomněl a svůj rest odčiním.

V čem bude stáří jiné?
Stáří... Někteří se ho bojí, jiní se celkem těší. Já od každého trošku.
Věc na kterou se těším je to, že se budu moct více odvázat. Jak to? Z jednoho prostého důvodu. Už nebudu hledat zaměstnání, takže nebudu muset tolik řešit, co všechno sdílím na sociálních sítích nebo blogu. Jelikož nebude pravděpodobné, že bych ještě šel na pohovor, nebudu se muset snažit působit decentně.
Druhý argument pro tuhle teorii je ten, že ve stáří žijeme kratší dobu s následky svých činů a tudíž i tím, že ze sebe na internetu uděláme debila.

                                       Zdroj:https://www.ebaumsworld.com

Jisté téma
Už nějaký ten pátek se občas zamyslím nad tím, že bych tenhle blog otevřel ještě jednomu tématu. Zatím jsem to vždy zavrhl. A ještě dlouhou dobu tu myšlenku zavrhovat budu. Viz předešlé body. Vím, že tenhle blog není stoprocentně anonymní. Vím o lidech, co si dovedou spojit jméno Colton Indigo s mým občanským jménem. A jde tu hlavně o lidi, o kterých to nevím.
Navíc tohle horké téma je stále příliš horké. Je to velmi niterné. A netroufám si se v tomhle ohledu otevírat. Nezavrhuji však, že to v budoucnosti neudělám.

Odtajnění identity
Tohle mě napadlo už před časem. Jsou dva možné scénáře, že bych na tomhle blogu oficiálně odtajnil svou identitu. První scénář je ten, že bych k jménu Colton Indigo přidružil jiný blog nebo platformu a daná věc by měla úspěch. V případě, že bych se chtěl následně dané oblasti věnovat naplno, připadalo by v úvahu odtajnit svou identitu. Jsou situace, pro které jsem ochoten to udělat. Jestli to nastane, nevím.
Druhým scénářem je odtajnit svou identitu v době, kdy už budu velmi starý. Otázka je, zda tenhle blog bude stále existovat. Ale i kdybych na něj přestal psát, rušit ho nechci.

Žádné komentáře:

Okomentovat