úterý 7. května 2019

Volby a sociální úzkost

Dnes zase málo něco k mé sociální fobii. Možná by vás to nenapadlo, ale i tak běžná věc, jako jsou volby, je pro mě stresorem. I když za dobu, co jsem plnoletý, se stalo tuším jen jednou, že bych volit nešel. A to jsem byl nejspíš hospitalizovaný s atakou. Jinak jsem vždy volit byl.

Co je na volbě stresující? Pro mě hlavně přítomnost komise. Člověk přijde do místnosti, pozdraví a pozdrav opětuje cca 6 cizích lidí najednou. Jo, tohle je pro mě děsivé. Hození lístku do urny je už stresor menší.

Můj otec volit přestal, nemá to podle něj smysl. Ale naštěstí jeden z mých kamarádů má trvalé bydliště ve stejném volebním okresku, a tak chodíme spolu. 
I když je volba záležitostí asi jen deseti minut, stejně si na sebe vezmu své lepší oblečení. 

Volby do evropského parlamentu se nám blíží. Už máte jasno, koho budete volit? Já ano.

Žádné komentáře:

Okomentovat