sobota 2. listopadu 2019

Překonal jsem tvůrčí krizi?

Po nějaké době se u mě objevila neskutečná touha opět psát. Dal jsem si tedy takovou menší rozcvičku. Vygeneroval jsem si několik slov s tím, že je budu muset použít v krátké povídce.
Aktuálně jsem v polovině povídky.

                                            Zdroj: https://www.inc.com

Začal jsem také číst svou poslední rozepsanou věc s tím, že až ji dočtu, budu pokračovat. Nápad se mi nelíbí tolik, jako když jsem začal psát. Asi zavrhnu svůj megalomanský plán na to utvořit z toho šestidílný soubor. Avšak druhá část je zajímavější, než ta první, takže do té se asi také časem pustím.

Mám ze svého probuzení neskutečnou radost. Proč je to ale pro mě tak důležité? Věřím tomu, že pokud mě něco v tomhle světě dovede spasit, je to právě tvorba umění. 

Sice věřím, že smysl života je v tom, v čem si ho určíme, ale i tak cítím občas zvlášrní prázdno. Je to komplikované prázdno. Ale jsem si jistý, že například psaní by ho dovedlo parádně zaplnit. 
Jsem však člověk malicherný a nestačí mi psaní samo o sobě. Doufám, že jednou napíšu něco, co mi přinese širší uznání.



Žádné komentáře:

Okomentovat