neděle 15. prosince 2019

Nová míza + nějaké ty odkazy

Hmmm, tato neopětovaná láska je poměrně produktivní. Od mého opileckého vyznání se dost činím a pracuji na své celkové kondici. Pojďme se na to ve stručnosti podívat.

Touha být fit a stárnou pomaleji

Bolest zad
Už roky mě trápí bolest zad. Nerad chodím k doktorům a bolí mě to většinou jen k ránu. Přesto to není příjemné. Zkouším tedy cvičit. Zdá se, že dlouhodobě se bolest trochu mírní. Cvičím cviky na core neboli střed těla. O svou rutinu se podělím.

Několik týdnů jsem jel podle kanálu StillOnTheWay, který mohu jen doporučit. Autorka kanálu přidává často nové sestavy. A při cvičení je třeba rutinu obměňovat, abychom se někam posouvali.
A teď konkrétní video, podle kterého jsem jel několik týdnů.


Jak jsem říkal v přecházejícím odstavci, rutinu je třeba obměňovat. Narazil jsem na další fajn core video. Je trochu obtížnější, ale zaujalo mě a tenhle víkend jsem začal cvičit podle něj.



Obličejová gymnastika
O svou současnou rutinu se s vámi bohužel nemůžu podělit, jelikož jsem se vrátil k začátkům a vytáhl výstřižek z novin, podle kterého jsem cvičil v roce 2012. Mám ale i nějaké zdroje z netu, které bych vám mohl nasdílet při příštím podobném příspěvku.

Trénování mysli
Samozřejmě, že je nutné také trénovat přemýšlení. Zde vsázím na několik her.

Jednou věcí je brožura Cvičte si svůj mozek. Existují tři obtížnosti. Lehkou jsem přeskočil, jelikož je příliš triviální. Pustil jsem se do střední obtížnosti a tu těžkou si nechávám na horší časy. Sice je kniha určena pro důchodce, ale jsou zde zase jiná cvičení, než na netu. Brožury jsou volně přístupné. Takže pokud máte babičku nebo dědečka, co se s počítačem kamarádí, podělte se s nimi o tento odkaz.
https://www.pfizer.cz/vase-zdravi/alzheimerova-nemoc/lecba/pece-o-pacienta-s-demenci-kognitivni-trenink

Druhou věcí jsou Daily Bridges. Lehká hra, která vás však nutí přemýšlet. Pravidla jsou jednoduchá. Každá bublina musí mít tolik spojů, jaké je v ní číslo. Spojovat jde pouze vertikálně a horizontálně. Spoje se nesmí překrývat. Na jednu stranu je možné dát nula, jeden nebo dva spoje. Toť celé.
https://www.mindgames.com/game/Daily+Bridges
Na portálu mindgames jinak najdete spoustu dalších zajímavých her.

A teď ještě něco pro ty, co mají jeden z novějších systémů Windows. Microsoft nabízí nějaké zdarma hry na trénování přemýšlení. Níže vám hodím odkazy na dvě aplikace, co obsahují soubor několika her. Clokworth Brain má zdarma jen některé hry, ale pořád jich je dost a je to zábava. Energie, která je potřeba pro dostatečné hry je omezená. Energií máte 5 s tím, že se dobíjí. Pro krátké cvičení mysli to však stačí. U Brain train challenge jsem ještě nedošel na konec a nevím tedy, zda jsou všechny hry odblokovatelné zdarma.

https://www.microsoft.com/en-us/p/brain-train-challenge-2/9wzdncrdm9m9?activetab=pivot:overviewtab

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.totaleclipsegames.clkwrkbrain&hl=cs

Jaterní kúra
Na podzim jsem celkem dost pil alkohol. Nasadil jsem si tedy několikaměsíční ozdravnou kúru ostropestřecem.
Kdysi jsem zkoušel čaj. Ten mi bohužel nefungoval. Tabletky mi ale zabrali. Nechci dělat žádnou reklamu, ale přesto se chci podělit o odkaz na produkt, který mi zafungoval.
https://leky-volne-prodejne.heureka.cz/flavobion-por-tbl-flm-50-x-70mg/
Já osobně beru dvě tabletky s ranními léky a dvě s večerními léky. Tak mi to doporučil obvodní lékař. Pokud byste se do ozdravné kúry jater chtěli pustit, poraďte se se svým obvodním lékařem, zda je to vůbec potřeba a kolik tablet byste měli brát. Já jsem dost statný muž, takže u dost věcí je dávkování pro mě značně jiné, než pro člověka drobnější postavy.

Zde článek ukončím. Myslím, že podobně laděných příspěvků by časem mohlo být více.

Žádné komentáře:

Okomentovat