středa 1. ledna 2020

Z příběhu na příběh

Dnes je, co se týče psaní velmi plodný den.
Napsal jsem kus rozpracované novely, posunul se v jedné hře, kterou jsem začal ještě o něco dříve a začal jsem si psát interní manuál k povídce, kterou chci napsat pro jednu soutěž.
Udělal jsem toho dnes hodně a ještě asi udělám.

Nad psaním jsem se ale zamyslel. Udělal jsem toho hodně hlavně proto, že střídám věci, na kterých pracuji. To je pro mě mnohem příjemnější, než abych se dlouhou dobu věnoval jednomu příběhu.
Od poslední ataky mám problémy se soustředit. Nejvíce patrné je to u filmů, kdy málokdy jsem schopný shlédnout více než 30 minut filmu za den. Příliš dlouhý příběh mě zatěžuje. Rád se podívám jen na část a nechám daný příběh v hlavě rozležet. A tak je to i u psaní. Když píšu, vyvíjí se přede mnou příběh. A já mu potřebuji nechat čas. Nechci, aby se to vyvíjelo příliš rychle.

Ale dnes má práce ještě nekončí. Prošel jsem sice všechny tři věci, na kterých jsem chtěl pracovat, ale dám si ještě jedno kolečko. Začal nový rok a chci ho začít pořádně.

                                          Zdroj: https://www.bustle.com/

Žádné komentáře:

Okomentovat