pondělí 28. ledna 2019

Colton's Creek - Příšeří

KONCEPT
.... To je slovo, které je teď pro mě velmi důležité.
Je to slovo, díky kterému je možné přenastavit vlastní život.
Koncept mi dává bohatství a taky trochu svobodu. Mohu vytvářit věci, které jsou typické pouze pro mě. A mohu tyhle věci přiblížit jinému člověku. A pokud je pochopí? Jo, tak to mi v tom případě přinese ten kýžený pocit naplnění a sounáležitosti.

Budu muset vymyslet název pojmu, do kterého bych byl schopný zařadit všechny myšlenky podobného rázu, jako je ta, která bude následovat v dalším odstavci. Zatím to je rozpracovaný myšlenkový koncept, ale věřím, že to časem dotáhnu.
 

Vydat se k příšeří
Znovu jsem přejmenoval jednu část v okolí Malého města. Je to spojnice periferie města se sousední vesnicí. Dlouhá táhlá silnice. Kousek od ní máme chatu. A právě tady jsem se začínal toulat.
Tohle místo nazvěme "Příšeří". A právě k tomuhle místo se váže jedna má myšlenka.
Toulat jsem se začal, když mi bylo 14 a bylo léto. Ten podzim, který pak nastal, jsem často koukal doma z okna. Lampy barvily ulici u našeho domu do zlatava a vábily k dalším toulkám. Byl však školní rok a tak to nešlo. Touha se toulat nezahrnovala sice nějaké konkrétní místo, ale Příšeří to vlastně tak trochu spustilo.
Poslední roky se mi různé věci z minulosti vrací se silným nádechem nostalgie. Recykluji v podstatě svůj minulý život. V mé mysli vykrystalizovala představa. Představuju si budoucnost, kdy jsem nenašel vztah a zůstal jsem ve světě celkem sám. Představuji si náhodnou noc, kdy na mě doléhá samota. Jsem ve svém domovském městě a vydávámm se k Příšeří.
Když dojdu právě až sem, tak v daném místě naleznu útočistě a jistou dávku spirituální útěchy. Je to tím místem. Je to tím, že je celkem daleko, ale přesto je dosažitelné. Je to tím, že zde mají kořeny krásné vzpomínky, že tady jsem začínal snít. Proto je to místo vlastně takovou modlou!
Takových představ mám více. A ne všechny zahrnují Příšeří. Představa noční toulky uprostřed ne zas tak vzdálené budoucnosti je pro mě vlastně koncept. Tenhle koncept rezonuje s mou základní touhou, která u mě byla patrná už na začátku puberty. Čistě obsahově je to prostá věc, ale já v ní mám ukrytnou notkou dávku magie.




Žádné komentáře:

Okomentovat