sobota 8. dubna 2017

Jak mi je?

Snad se už blýská. Snad to už je u konce. Tahle deprese trvá už přes tři týdny. A je to jedna z těch nejtěžších.  Poslední týden byla má produktivita takřka nulová. Ze školy jsem jel domů dříve a dost jsem ležel. Nejhorší den bylo minulé pondělí, kdy jsem silně psychicky trpěl. Nemyslel jsem na nic, ale přesto vše bylo svíravé a trýznivé.
Tahle deprese ani nemá konkrétní důvod. A takové bývají nejhorší. Občas sice myslím na něco tíživého, ale to až sekundárně. Primárně opravdu není důvod, proč je tu tahle deprese. A proto to je horší. Nejde najít žádné smíření, lze pouze čekat, až se to zlepší. Pohyb nepomáhá a někdy je vlastně nemožný. Pokusil jsem se cvičit, ale 10 lehsedů a konec. Síly došly.
Víc se mi psát nechce, jsem podrážděný a plný nechuti cokoliv dělat. Přesto sedím nad učebnicí a snažím se aspoň učit se dopředu na státnice, které kvůli nestíhání diplomky budu muset odložit.

Žádné komentáře:

Okomentovat