čtvrtek 13. srpna 2020

5 let blogu

 Ano je to tak, blogu bylo pět let. A to dokonce už 27. července. Kombinace vyhoření a věnování se jiným aktivitám mi nedovolila napsat k tomu krátký komentář dříve. Tak se k danému výročí vyjádřím alespoň teď.

Splnil blog má očekávání?

Krátká odpověď: ani ne...

Dlouhá odpověď: Blog jsem zakládal z toho důvodu, abych našel nějakou možnost se vyjádřit. A vypsal jsem se tady ze spousty různých pocitů. Přesto se necítím,co se strany blogu týče, dostatečně naplněný. Doufal jsem, že blog bude mít vyšší sledovanost a dostane se mi větší zpětné vazby. Jeden čas čtenost silně stoupala. Začínal jsem mít pocit, že to je ono, má chvilka slávy. Věnoval jsem blogu více energie a v té době jsem dost psal. Nějakou dobu mi vyšší čtenost vydržela. Z ničeho nic se to však zase zlomilo zpět a to mě demotivovalo.

Budoucnost tohoto blogu

Se současnou četností psaní spokojený nejsem. Mám v plánu psát více. Ale přiznávám, že tenhle blog pro mě není můj prioritní projekt. Obávám se, že z něj více nedostanu. Alespoň ne při tématu, kterému jsem se věnoval doposud. Dnes jsem zvažoval paralelní blog. K tomu se možná v budoucnu skutečně dostanu. Jen nevím, zda budu publikovat pod jménem Colton Indigo nebo pod jménem, pod kterým zveřejňuji prózu.Věc se má tak, že jsem ochotný své prozaické jméno případně odtajnit k svému občanskému jménu, zatímco jméno Colton Indigo ne. Zamýšlím se tedy, jestli bych se k novému blogu chtěl eventuálně někdy přihlásit.

Nápad na závěr

Sám čtu několik blogů a mám rád krátké příspěvky. Přemýšlím, že tu experimentálně zkusím vždy hodit něco velmi krátkého. Tak se občas mrkněte, třeba tu něco přistane :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat