čtvrtek 21. ledna 2021

Začátek roku 2021

Nový rok už je tady a dokonce se už začíná i vybarvovat, tak se podívejme na to, jak začal u mě.

Hypochondrie

Zatím jsem stihl jeden silný hypochondrický nával. Kdy jsem měl málem sebedestruktivní sklony. Nával strachu z nemoci se totiž spojil z úzkostí z jednoho seriálu, o kterém vám asi ještě napíšu. V důsledku toho jsem se pokusil vymáčknout bulku, která se mi udělala, tak agresivně, že jsem vše značně zhoršil. Dnes už se to však zahojilo a bulka je pryč.

Úzkost ze zdraví tu však byla vícekrát, hlavně proto, že už mě dva měsíce bolí v krku.

Focení

Relax a nový horký koníček. Často teď fotím přírodu. Vydávám se na hodiny ven s cílem pouze fotit. Zkouším různé úhly, používám režim makro a nafotím někdy i přes stovku fotek, z nichž pak třeba třetinu smažu. Asi budu brzy potřebovat nový externí disk!



                                         Zdroj: https://www.pexels.com/

Vztahy

Byl jsem venku s mužem, do kterého jsem neopětovaně zamilovaný tři roky. Když jsem pak dorazil domů, měl jsem chuť křičet nebo brečet. Nedovedu s ním být pouze kamarád. Je tohle konečná? To nevím. Jak se znám, patrně mu zase ve slabé chvilce napíšu.

Zároveň teď chatuji s jedním novým týpkem, ale moc mi nesedí. Ještě jsem si psal krátce s jedním, ale zdá se, že jsem ho nějak odradil hned z kraje.

To je pro dnešek vše. Napadlo mě ještě pár dalších témat, o kterých bych chtěl mluvit, ale nechám jim prostor v samostatných příspěvcích.

Žádné komentáře:

Okomentovat