sobota 15. října 2022

Polovina podzimu 2022

Klasicky nestíhám psát příspěvky, tak zde jako vždy hodím souhrn toho, co se u mě událo v poslední době.

Zdroj: https://www.pexels.com/

1) Nemoc
Říjnové výlety jsou mi poslední roky osudné. Naštěstí mi špatně začalo být až po výletě a ne v jeho průběhu. Patrně jsem snědl něco zkaženého. Zažívací potíže jsem měl ale jen jeden den. Zimnici a absolutně nepříjemnou únavu tři dny. Teď už jsem zdravý, ale pracovat s tím v týdnu bylo... zajímavé.

2) Stres
V průběhu posledních měsíců bylo několik událostí, ze kterých jsem měl nervy. Kontroly u lékaře, volby, výlety. Cítím úlevu, že většina je za mnou. Čeká mě však ještě preventivka u zubaře a přeočkování na covid.

3) Sport
Běhám jako ještě nikdy v životě. Zkouším přidávat i rotoped. Doufám, že životní kondice už je kousek za rohem.

4) Vztahy
Čeká mě druhé rande, víc zatím říkat nebudu.

A tady příspěvek zakončím. Doufám, že se brzy zase dostanu ke psaní.

Žádné komentáře:

Okomentovat