pátek 5. května 2023

Začátek května 2023

Problémy, co jsem měl, téměř odezněly. Poznat to však nebylo lehké, protože se mi to nakombinovalo s bolestí od beder, která může do daných končin vystřelovat a také s bolestí kyčle. 

Celou dobu bylo ale krásně vidět, jak má nálada souvisí s zdravotním stavem. Když se problém trochu zlepšil, přišla euforie a uklidnění. Když se to zase nárazově zhoršilo, tak úzkost a neklid. Teď jsem snad již finálně ve stavu, kdy mám super náladu, protože omezující problém, co jsem měl, snad konečně vymizel.

Zdroj: https://www.pexels.com/

Jinak tu máme jaro, které letos uzurpovala dlouhá zima. Ale už tu byly nějaké slunečné dny, takže je čas výletovat. Také čas nasbírat vzpomínky, na které se lze obrátit v chmurných chvílích v jiné části roku. 

Blíží se také pochod, kde jeden můj kamarád otestuje své pochodové možnosti. Naschvál jsme nezvali nikoho dalšího, protože druhý cíl je popíjet a dávat se do řeči s ostatními účastníky pochodu a to se ve dvou dělá lépe než ve větším počtu. Neskutečně se těším, i když myslím, že akce bude na kontakt s novými lidmi skoupá, ale uvidíme.

Tak tedy hezký zbytek jara! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat