neděle 3. prosince 2023

Konec Uložta + trable s diskem

 Už tak jsem měl rozjeté úzkosti a pak přišla další rána, psali o tom všude. Uložto končí! Čekal jsem, že to časem přijde, přesto to znamenalo konec jedné éry. V posledních letech jsem ho sice zas tolik nepoužíval, ale je jasné, že to do velké míry znamená konec možnosti podívat se na cokoliv a kdykoliv.

Poslední týdny jsem ale zrovna koukal na filmy více než obvykle a nechtělo se mi končit. Vzal jsem to však sportovně a dal si za cíl založit si účet u nějaké streamovací služby. Už  nejsem student, co musí počítat každou korunu a tu možnost mám a řekl jsem si, že budu mít dobrý pocit, že takto podpořím tvorbu dalších filmů. Nebudu zde více rozvádět můj postoj k pirátství, to by bylo na větší debatu, ale ve zkratce řeknu, že film není chleba, nezmizí, když si ho vychutná někdo jiný a každý by tedy měl mít nějakou formu přístupu.

Tak jo... Smířil jsem se s koncem Uložta velmi rychle, přesto zbýval zhruba týden nastahovat si raději rozkoukaný seriál. Pustil jsem se do toho. Nahrával jsem si to na externí disk, kde mám většinu dat. A pak... Disk začal stávkovat. Asi kombinace toho, že je disk starý a že jsem na něj nahrál velké množství dat během krátké chvíle. No a tak... totální úzkost byla tady.

Zdroj: https://www.pexels.com/

Mám sice to nejpodstatnější zálohované ještě jinde a disk se pak tak nějak vzpamatoval a dá se používat. Celý ten rozkoukaný seriál jsem ale musel smazat, jelikož se zdálo, že ty data nějak počítač nemá rád. Úzkost stále sílila. Celý disk jsem několik hodin projížděl raději antivirem. Ten sice nic nenašel, ale rozjela se mi až paranoia.

Seriál do kterého jsem se zažral tedy měl zůstat nedokoukán. Na Netflixu je totiž pouze jeho fragment. Pak jsem ale zjistil, že by všechny řady měly být na HBO Max. Táta také mluvil o tom, že by chtěl spíš HBO než Netflix. V týdnu jsem tedy založil účet u HBO. 

Tento článek však zakončím lehce naštvaně. Zjistil jsem, že HBO ten můj seriál taky dost cenzuruje a pro českou lokaci chybí velký počet dílů. Chybějící díly musím tedy sledovat mimo, kde je někdo streamuje ne úplně oficiálně. A to mi přišlo jako bodnutí do zad. Bylo to dost demotivující. Udělal jsem správný krok, abych zjistil, že správná možnost stejně nedovede úplně vyřešit mé potřeby.

Žádné komentáře:

Okomentovat