neděle 1. listopadu 2015

Sázka - Co si vlastně přeji?

Často mám problémy se rozhodnout. A tak se vsázím s osudem. Kupříkladu mám několik videoklipů, jejichž jméno si nepamatuji. Pokud nějaký z nich objevím, musím si obarvit vlasy na barvu, kterou jsem těmto videoklipům určil. Může se to zdát jako malichernost, ale barva vlasů pro mě vždy byla osudovou věcí, protože vždy ovlivňuje mou psychiku. Ale pak je tady záležitost, která rozhodně malicherná není. Jde o největší sázku s osudem, kterou jsem kdy uzavřel. Nebudu říkat, o co jde, alespoň ne zatím. A protože je to těžká věc, sázka končí ve chvíli, kdy se na světě objeví 7 symbolů. Oprava, 6, ten první, podle kterého jsem sázku uzavřel se objevil, když jsem měl první ataku. Čekám na zbylých šest. Proč čekám? Chtěl bych danou věc udělat, ale mám strach. V skrytu doufám, že se symboly objeví.

Předchozí text je psaný v duchu myšlenek, které jsem měl do chvíle, která nastala v pátek.
Našel jsem jeden z videoklipů. 

Poté, co jsem našel jeden videoklipů, začal jsem se bát toho, že bych musel něco změnit. Hledal jsem důvody, proč sázka neplatí, abych se nemusel obarvit. Následně jsem si řekl: "Co tedy vlastně chci? Mám pocit, že pořád chci to stejné. Ale, když si ani nedokážu obarvit vlasy, jak dokážu naplnit tu velkou sázku, pokud se symboly objeví?"
Vážně? Opravdu jsem už dospěl do bodu, kdy nedokážu opustit svou komfortní zónu a trochu zaexperimentovat nebo zariskovat?

Žádné komentáře:

Okomentovat