pondělí 11. dubna 2016

Únava je zlý společník

Od dob, co užívám léky mám velké problémy s únavou. V minulosti jsem užíval léky, po kterých jsem spal i 14 hodin denně, někdy i víc. A ve zbytku času jsem byl naprostá zombie. Má poslední hospitalizace byla dobrovolná, nechal jsem se hospitalizovat, protože jsem si řekl, že už nedovedu takhle dál žít. A má psychiatrička chtěla, aby mi změnili kombinaci léků raději pod dohledem. Po návratu domů jsem na tom byl lépe, ale problémy s únavou nikdy nevymizely. Nestává se mi už, že bych usnul v parku na lavičce, když jdeme s kamarády posedět na vzduch. Ale můj životní elán, není co býval. Jsou období, kdy to je lepší. Jeden čas se mi dařilo pravidelně vstávat v 6:00. Chodil jsem spát ve 22:00. Režim opravdu někdy pomůže. Problém je, že jakmile naruším režim ohledně vstávání, je těžké vrátit se zpátky. Zkouším různé věci, abych byl čilý alespoň během dne. Po probuzení piji teplou vodu. (Se studenou teplotou by se tělo muselo vyrovnávat za cenu ztráty energie.) Když vstanu v dobré náladě, tak si dám i menší rozcvičku. V následujících týdnech chci věnovat více času pohybu, věřím, že i to by mohlo pomoci probrat se ze zimního spánku. Další věc je zdravá strava. Nejsem ten typ, co by se stravoval nějak příšerně, ale ještě trochu bych chtěl zlepšit kvalitu svého stravování. Ale ne zas příliš, nechci se ochudit o požitek z dobrého jídla. :-D
Také si často opakuji větu "Jsem plný energie". Je to v rámci pozitivní komunikace sama se sebou. Snažím se opakovat si jen pozitivní věci a zbytečně se nezatěžovat problémy. Takhle zakončím tenhle příspěvek podobně laděnou větou. Já přijdu na to, jak s problémy s únavou zatočit!

Žádné komentáře:

Okomentovat