pondělí 11. dubna 2016

Škola - spousta povinností, únava a specifické nároky

V posledních dnech jsem tenhle blog celkem zanedbával. Sem tam mi proletěl hlavou nápad na ucelený článek, ale při všech těch školních povinnostech jsem se nedonutil psát. Začínalo mi to chybět, a tak si teď odpočinu prostřednictvím klávesnice.

Věc první - škola: Neustále mám za patami nějaký úkol, který musím dodělat. A tyhle drobné povinnosti jsou na úkor hledání věcí k diplomové práci. Nemám rád psaní emailů učitelům, ale už jsem musel vedoucímu práce napsat. Napsal krátce a z mailu nebylo patrné naštvání, které jsem očekával. I když jsem psal s velkým zpozděním. Do neděle mám poslat aktualizovanou verzi wordové dokumentu. Čas na diplomku budu mít až od středy a budu muset zrušit návštěvu kamaráda, který se nedávno odstěhoval. Zabralo by to moc času. Ale abych přeci jen nebyl o víkendu jako kůl v plotě, sejdu se v pátek alespoň s kamarádkou, se kterou jsme dlouho nenašli dobu, kdy by jsme měli oba čas.
Plánoval jsem odjezd do školy na dnešní ráno, ale včera jsem neměl náladu, se kterou bych chtěl cestovat, tak jsem se dnes vykašlal na přednášky. Stejně bych se na nich nejspíš nesoustředil a čas doma jsem využil k přípravě na zítřejší test. Psaním tohoto článku prokrastinuji od psaní poznámek k další kapitole. Ale udělal jsem toho hodně a zítra budu mít ve škole ještě více jak 4 hodiny času, které by měli stačit k dokončení látky, která bude v testu.
Ještě jsem sem nenapsal jednu věc ohledně školy. A to specifické nároky, které mi byli přiznány na základě mého psychického onemocnění. Upřímně, nejspíš je ani nevyužiji. Mám nárok například na přestávky během testu. Vzhledem k tomu, že krátké testy zvládám v pohodě, tak u nich přestávky potřeba nejsou. A u těch delších mám jeden problém. Vzhledem k tomu, že piji hodně vody, jelikož mám po prášcích větší pocit žízně, tak by se test i s přestávkou nedal vydržet kvůli potřebě toalety. Jednu výhodu však specifické nároky mají. Učitel má v informačním systému údaje o tom, že užívám léky, které snižují pozornost. A od té doby, co beru léky je pro mě problém vydržet celou hodinu vzhůru. Občas se mi stane, že usnu v sedě, aniž bych věděl jak. Je mi to trapné vzhledem k učitelům, ale zatím se mi nepodařilo tento jev eliminovat. Skoro před každou hodinou piji kafe, někdy si i opláchnu obličej studenou vodou, ale nic nepomáhá. O problémech z únavou se ještě rozepíšu v dalším příspěvku. Doufám tedy, že učitelé četli informaci, že užívám tyhle uspávací léky. Zatím se mi ještě nestalo, že by mě někdo budil a vyčetl mi to.

Žádné komentáře:

Okomentovat