neděle 16. října 2016

Odletět z hnízda?

Jo, čas jde neustále kupředu a kamarádi od nás se rozprchli do světa. A ti, kteří už mají pračku se vrací stále méně. A bylo mi řečeno asi tohle: "Jedno je však jisté, že pokaždé, když se vrátíme domů, Colton tady stále bude."

A teď se ptám sám sebe, opravdu?

Nejdřív racionálně.

1) Bydlení je drahé. Ale mě stačí něco menšího. Než našetřím, bylo by dobré bydlet u rodičů, nájem by ubíral finance, které by se dali použít na zakoupení vlastní garsonky. A brát si hypotéku, když vím, že nemoc se může vrátit se mi nějak vážně nechce.

2) Nemám vztah. A čistě pragmaticky, v tomto regionu je gayů málo a místní bisexuálové si hrají na nedobytnou pevnost. 
Jo, asi bych někoho chtěl a v tomhle by větší město pomohlo.

3) Práce. Práce mých snů by se dala sehnat v okolí. A to je stěžejní bod, který určí mou budoucnost, to jestli bude daná pozice v následujících měsících obsazeno mnou nebo jestli to nedopadne.

A teď emocionálně.

Jsem smutný. Nechce se mi opustit svůj rodný region, ale jestli to tak půjde dál, zůstanu tu jak kůl v plotě. Už dva měsíce si lámu hlavu nad tím, jak se tu seznámit s někým novým, ale nenapadá mě nic, čím tomu jít naproti, aby to nevyznělo křečovitě.


Žádné komentáře:

Okomentovat