pondělí 12. září 2016

Blogu byl rok

Jo, byl tomu rok, co jsem založil tenhle blog. Zpočátku jsem začal nenápadně a pak jsem z toho natvrdo udělal blog o psychóze. Jenže co teď po roce, když jsem o svých zkušenostech s nemocí napsal všechno možné a téma se vyčerpalo? Tedy asi ne docela, myslím, že konkrétní věci z ataky jsem příliš nerozpitvával. Ale i kdyby tento blog byl naprosto anonymní, asi bych už po těch letech nechtěl vše znovu vytahovat. Myslel jsem si, že jsem exhibicionista, ale poslední dobou mám pocit, že jsem dokonce i introvert. A nedokážu už živě psát nebo mluvit o stavech, které jsou mi nyní velmi vzdálené. Od poslední ataky uplynuly skoro 4 rok. Vím, že to není zas tolik, ale zároveň je to dostatečně dlouhá doba, abych cítil odcizení od tehdejšího paradigmatu.
Tak co tedy s blogem? Asi na to přijdu za pochodu. Občas si třeba vzpomenu na něco ze světa bláznů, o čem jsem nepsal, občas sem hodím něco o hledání vztahu nebo bych mohl filosofovat. Pokud mě čtete pravidelně, děkuji vám za přízeň a doufám, že mě neopustíte. Budu se snažit, abych stále psal a blog stárnul společně se mnou. Třeba má Zdivočelá mysl období své největší "slávy" teprve před sebou.

1 komentář: