úterý 29. října 2019

Být místní patriot II.

Ano, založil jsem si novou sbírku. Zatím je skromná, pouze pět kousků... O co se jedná?

Pohlednice Malého města. Chystáme totiž s kamarádem projekt, který by měl našim sousedům přiblížit historii našeho města. Zatím vše visí ve hvězdách. Sbírám už ale některé materiály a navazuji kontakty.

Autorská práva
Musím se přiznat, že tohle téma mě trochu vykolejilo. Získal jsem exemplář cca z první poloviny devadesátých let a napadlo mě, že autor fotografie na pohlednici ještě asi žije a že nevím, jak je to s autorskými právy. Poradil jsem se s několik právníky a s jedním se budu ještě radit. Autorské právo je věc, co v našem projektu budeme muset podchytit.
Nejspíš mě tedy čeká kontaktování společností, co pohledy otiskly. Čekám ale, až založíme oficiální e-mail projektu.

Mám rád místo, odkud pocházím. A touha znát historii roste s tím, jak moc se blíží třicítka. Doufám, že tenhle projekt bude úspěšný. 

Žádné komentáře:

Okomentovat