středa 17. června 2020

Druhá polovina jara 2020

Ahoj všichni,
odmlčel jsem se, jak už tak nějak mívám ve zvyku... Tak se teď mrkněme, jak můj život pokračoval v druhé polovině jara 2020.

Vzdušné zámky
Tak nějak přemýšlím o tom, jaké by to bylo najít si partnera a koupit dům na vesnici. Vlastně... Jsem zamilovaný do kluka z vesnice a já povaleč městský jsem ochoten opustil pohodlí města a jít žít na vesnici.
To se ale patrně nestane. Ale romantizování usedlého života je teď v mém životě dost silné téma.

Přemýšlení z procházky
Řekl jsem, že se to nestane. Moc bych chtěl, aby se to stalo. Ale když si to vezmu z opačné strany a měl bych si představit, že bych já měl otočit a skončil bych s některým z mých ctitelů, kterého nemiluji... No, to fakt nechci. Tak nemůžu čekat, že o točí ten, do kterého jsem zamilovaný já.

Chtělo by to se odprostit
A to odproštění už tak nějak probíhá. Ale nejde to směrem "tak potkám někoho dalšího." Jde to směrem "zůstanu úplně sám." A víte co, už mě to ani neděsí. Příjemná představa to zrovna není, ale může se to stát. Musím se pro sichr naučit více věcí řešit sám, aby pro mě zakotvení v přístavu věčného singlu nebylo devastující.

Překonávání
Jedna věc, co se děje celkem často je, že jsem začal sám chodit na mikrovýlety. Překonávám svou sociální fobii a jakousi elementární nesamostatnost a k výletům občas využiji i hromadnou dopravu. 
Další věcí je, že jsem se rozhodl projít všechny staré trasy mého oblíbeného pochodu. Pochod organizuje jeden z mých kamarádů a všechny trasy za posledních deset let jsou dostupné na netu. 

Vyhoření
Už asi měsíc mi není dobře. Celkem se děsím práce, protože úkoly se mi teď nějak více komplikují. A říkám si, jestli tahle práce má vlastně smysl. Nebo jestli má smysl můj životní styl. 
Zde však další mé moudro. Když chcete svůj život změnit, není dobré ho celý náhle zbourat. Mám půl úvazek a tedy celkem i volný čas. A je dobré hledat své další směřování, zatímco na účtu každý měsíc přistane výplata.

Takže asi tak. Mám v hlavě nápad na další článek. Tak snad tu brzy přistane ještě něco dalšího.

Žádné komentáře:

Okomentovat