úterý 15. září 2020

Konec burnoutu + lékařské vyšetření

Nevím, kde jsem skončil v posledním větším příspěvku. Ale pokud si dobře pamatuji, byla to doba, kdy jsem prožíval burnout, který pramenil z komlikujících se úkolů v práci a pocitu stárnutí.

Burn out nakonec ustoupil. Možná proto, že jsem začal mít další problémy. A u mě typicky nové problémy vytěsňují ty starší. Co se tedy stalo? Objevila se mi bulka na konečníku. Logicky mě napadlo, že se jedná opět o hemeroidy. Zároveň začala hlodat hypochondrie, že je to něco vážnějšího. Nakoupil jsem si věci v lékárně. Ale ani po třech týdnech samoléčby problémy neustaly. Bulka se trochu zmenšila, ale stále byla tu. Přišly šílené psychické stavy a zároveň pocit, že to přeháním.

                                    Zdroj: https://www.wikihow.com/


Dnes ráno mi to nedalo a volal jsem obvodnímu lékaři. Tam mi řekli, že když se mi to takhle vrací, bude lepší, když mě prohlédne chirurg. Ten je v Malém městě dnes a zítra. Nějak jsem neváhal a zavolal si k chirurgovi, kde mě neobjednali a řekli mi, ať přijdu libovolně v těchto dvou dnech. Na nic jsem nečekal. Volal jsem šéfovi, jestli můžu odejít k lékaři a s tím, že si případný pozdní začátek práce nahradím. Pak jsem si provedl hygienu, kterou strašili ve Švejkovi. Přemýšlel jsem, kolik lidí takováhle věc vůbec napadne. No a běžel jsem na polikliniku. Doktor mě vzal hned. Vynadal mi, že jsem měl přijít ihned, jak se mi bulka udělala, že to je trombóza. Na začátku to šlo vyříznout, teď mě čeká cca 6 týdnů pomalé léčby. Našel také vnitřní hemeroidy. Řekl mi, jaké léky mám brát 3x denně a že za 6 týdnů mám přijít na kontrolu. V případě, že léky problém nevyřeší, mě asi čeká operace, čehož se celkem bojím. 

Hustý fakt na tomto celém je, že od chvíle, kdy jsem vytočil číslo obvoďáka, do chvíle, kdy jsem odcházel z chirurgie vyšetřený uběhlo pouze 30 minut. Koupil jsem léky v lékárně a šel jsem domů. 

Zdlouhavé zdravotní problémy jsou únavné a deprimující. Avšak v následujících dnech budu hledat optimismus, který prý na léčení se pomáhá.

Poznámka: Tenhle článek měl mít ještě část "Nová míza." Aby nebyl příliš dlouhý, objeví se zde tato část v následujících dnech.


Žádné komentáře:

Okomentovat