pondělí 28. prosince 2020

Milý deníčku – 4. díl

Milý deníčku,

zrovna se chválím, že nemám hypochondrii. Je možné, že jsem se nakazil koronavirem (byl jsem v kontaktu), ale nemám žádné falešné příznaky. Jak to vím? Nemám totiž žádné příznaky.

To týden zpátky to bylo horší. Měl jsem 6 dní křeče v břiše a místy jsem celkem panikařil, že mi je něco vážnějšího. Bylinkové kapky na volný prodej z lékárny to však vyřešili.

Jsou za mnou vánoční tradice. Vánoční výlet s přáteli, rodinné Vánoce u tety. Jen slučáku jsem se letos vyhnul. Místo hospody byl výlet. Ale zrovna na ten den jsme měli s přáteli jiné plány. Navíc jsem si myslel, že tam bude Ty víš kdo. Sice je mi už nějakou dobu jedno, ale návrať může přijít i nečekaně po dlouhé době. Kdy jsem ho vlastně viděl naposledy? V roce 2017? Asi... 

Blíží se Silvestr. Měli jsme jít v menším počtu na výlet. Ale zrušili jsme to kvůli novým nařízením ještě předtím, než se naskytla ta možnost, že můžu mít koronu. Silvestr mě přivádí k myšlence, že bych stejně asi nikam nešel, ani kdyby rok 2020 byl normální rok. Zlenivěl jsem? Oficiální důvod, že neslavím Silvestr někde mimo domov, je, že se bojím rachejtlí. Je to vážně ten důvod? Nejsem prostě jen už nudnej patron?

Doufejme, že rok 2021 bude rokem, kdy se vše vrátí do normálu...

                                          Zdroj: https://www.pexels.com/

                                          

Žádné komentáře:

Okomentovat