pátek 4. června 2021

Co se teda stalo?

 Dobře, nyní vám řeknu co se teda stalo. 

  Zdroj: https://www.pexels.com/

Jak někteří ví z mých předchozích příspěvků, můj život od 15 let do současnosti je jedna velká série neopětovaných lásek. Lásek, u kterých jsem měl nulovou šanci. Myslím, že jsem o mé poslední lásce tady na blogu psal, ale teď si nevybavím krycí jméno. Dotyčný mě odmítl a já se ho několikrát pokusil odstřihnout ze svého života. Nikdy jsem to ale nedodržel a napsal mu znovu. Vždy jsme si tak uchovali nějakou formu z jeho strany přátelského vztahu. A ten vztah začal být v posledních měsících taky sexuální, takže asi tak...

Nebyl jsem to já, kdo to navrhl. Byl to on. I když v reakci na můj proslov o tom, že budu hledat kromě vztahu i stálého milence. Vztah nenacházím a říkal jsem si, že bych nemusel žít v celibátu. To, co je mezi námi, se nestalo jednou. Nevypadá to ale, že by z toho vztah přeci jenom vznikl.

Možná se ptáte, zda mi tahle avantýra přinesla štěstí. Ano! Ne... Teda... z kraje ano. V tohle se budu asi ještě dost pitvat tady na blogu, potřebuju si sem vylít své myšlenky... Zatím zdar!


Žádné komentáře:

Okomentovat