středa 16. června 2021

Jsem asexuál?

Tak a teď ještě k poměru, který jsem si začal a důsledky, které to má na mé sebepoznání.

V minulosti jsem už měl nějaké sexuální zkušenosti. Vzhledem k pocitům, které vždy následovaly, jsem se začal obávat, že jsem asexuál. Teď se nechci nějak dotknout asexuálů. Ale hledám vztah jako homosexuální muž už víc jak deset let a mám problémy najít. A hledání jako homoromantický asexuál by bylo prostě ještě těžší.

Zdroj: https://www.pexels.com/


Ze sexu jsem prostě nikdy neměl radost a přišlo mi, že to je něco, co za to nestojí. Pak ale přišel poměr s člověkem, kterého miluji poslední čtyři roky a... Přijde mi, že by sex z lásky a bez lásky měly nést odlišná jména. Protože mi přijdou jako naprosto odlišná věc.

Asexuál tedy nejsem... 

Žádné komentáře:

Okomentovat