středa 22. září 2021

Thrifting / Nákup v sekáči

 Delší dobu koketuju s ekologickým způsobem života. A zároveň mám rád mít co na sebe. Už před lety jsem uvažoval, zda nezačít oblečení kupovat v sekáči.

Jednou, dvakrát jsem sekáč navštívil, ale nic co by mi vyhovovalo jsem nenašel. Zavrhnul jsem to tedy jako možnost nákupu oblečení.

Zdroj: https://www.pexels.com/


Nedávno jsem však dal sekáči novou šanci. Měl jsem štěstí a narazil jsem na pěkné kousky, co mi seděly. S novým úspěchem jsem rázem byl namotivovaný a rozhodl jsem se u některých věcí brát sekáč jako primární oblast hledání nových kousků oblečení.  Pravděpodobně si však občas zase koupím něco z první ruky, ale bude se především jednat o spodní prádlo, ponožky a boty.

Návštěva sekáče se tedy zařadila mezi mou častou aktivitu. Když táta viděl mé úlovky, projevil zájem do sekáče chodit každý týden a hledat něco pro něj. Má konkrétní věci, co potřebuje. Bohužel to, co se mu líbilo, zatím neměli v jeho velikosti. Ale nové zboží vybalují každý den, tak proč nelovit?

Co vy? Nakupujete taky z druhé ruky? 


Žádné komentáře:

Okomentovat