sobota 11. září 2021

Velké Město a bezpečí

 Před nějakou dobou jsem strávil týden ve Velkém městě a upřímně, byl jsem v šoku...

Těch bezdomovců, drogově závislých a dalších podivných existencí v místech, kterým se nedá vyhnout. Hned jsem si vzpomněl na teorii doomerismu. Velké Město na mě působilo, jako by zde již civilizace byla v úpadku.

Zdroj: https://www.pexels.com/

A teď něco k mé nové úzkosti. Asi to bude stárnutím, ale pozoruji na sobě, že na mě více než dřív zneklidňují negativní zprávy. Nedávno jeden feťák zabil náhodného muže ve stejné čtvrti, kde ve Velkém Městě žiju. A dále došlo k napadení na místě, kudy jeden z mých nejlepších přátel ve VM chodí do práce.

Tyhle okolnosti mě donutily se zamyslet. Je Velké Město vhodné pro život? Asi to tak hrozné bylo už předtím a teď to jen víc vnímám. Ale vím už jistě, že ve Velkém Městě žít trvale nechci. Skončila však tahle kapitola mého života už teď, nebo se tam ještě vrátím?

Žádné komentáře:

Okomentovat