středa 26. ledna 2022

Propad?

 Jak jsem naznačoval obrázkem na facebookové části blogu, čekal jsem, že v lednu upadnu do silné deprese. Zdravotní problémy mi v prosinci velmi komplikovaly život a fyzické nepohodlí se přelévalo do toho psychického.

Jak je tomu teď? Problémy ještě úplně nezmizely, ale polevily do takové míry, že se konečně zase můžu věnovat turistice, aniž bych při tom nějak výrazně trpěl. Leden 2022 byl zatím ve znamení mikrovýletů, které jsem si užil.

Na druhou stranu se objevilo nové psychické nepohodlí. Vždy kolem večera jsem teď celkem rozladěný, cpu se nezdravý jídlem a nedonutím se dělat nic, co jsem si na večer naplánoval. Mám dvě vysvětlení tohoto stavu. 

1) abstinenční příznaky (užíval jsem v poslední době trochu víc Rivotril)

2) lehké vyhoření z práce – pracovně je to pro mě trochu čistá voda a ještě nejsem v novém režimu úplně zajetý

https://www.pexels.com

Žádné komentáře:

Okomentovat