pondělí 12. září 2022

Konec léta / začátek podzimu 2022

A je tu opět krátký přehled:

1) Dovolená a cestování

Byl jsem nervózní z cestování, plánoval jsem dvě větší cesty, z nichž jedna byla ještě nesrovnatelně víc složitější. Obě akce jsou za mnou a mám dobrý pocit z nových zážitků.

Ještě nás s přáteli čeká cesta za kamarádem, který se nedávno přestěhoval, tak se těším. Už máme rezervovaný hotel.

Zdroj: https://www.pexels.com/

2) Vztahy

Tuhle část budu komentovat jen tím, že je to zajímavé období a že jdu za týden na rande.

3) Úzkosti

Sociální úzkost je totálně nízko. Nová úzkost je ale na světě a to kybernetická bezpečnost. Takže děkuju hlavo...

4) Bilancování?

Začal jsem přehodnocovat některé věci ohledně svého života. A dost mě láká udělat si řidičák. Zatím je to jen v hodně teoretické rovině, ale při příští kontrole u psychiatričky se budu ptát, zda je to pro mě vůbec vhodné. 

A tady příspěvek zakončím.

Žádné komentáře:

Okomentovat