úterý 31. ledna 2023

Bylinky (3. část – To zakázané )

V tomto příspěvku se budu opět věnovat bylinkám. Tentokrát jen krátce promluvím o bylině, kterou jsem nikdy neměl a patrně ji ani nikdy neochutnám. A tou je třezalka!

Třezalka tečkovaná

To hlavní hned z kraje: Proč jsem ji nikdy neměl? Pokud sami berete psychiatrickou medikaci, tak patrně dobře víte, že právě třezalka ruší účinky léků. A to je důvod, proč jsem ji nikdy neochutnal. Léky mi nasadili v 17, kdy jsem k ní prostě ještě nedošel.

Zdroj: https://www.pexels.com/

Třezalka má údajně silné účinky na psychiku. Přesto by měl být člověk s jejím užíváním opatrný, je dost nevyzpytatelná. Ze všech bylinek by mě její účinek zajímal ze všeho nejvíc. Ale to patrně jen proto, že je to zakázané ovoce. No nic... My psychotici, co bereme léky poctivě, si prostě musíme vystačit s meduňkou...

Žádné komentáře:

Okomentovat