středa 18. ledna 2023

Jak začal rok 2023

Asi jste si všimli, že jsem byl ke konci roku na blogu velmi aktivní a s lednem jako když utne. Dnes se tedy opět hlásím na příjem.

Útlum 
Kromě psaní na blog jsem v loňském roce dost tvořil, ať už poezii, tak prózu. S novým rokem však nenacházím sílu psát. Nápady mám, ale nedovedu se donutit. Dal jsem si tedy tvůrčí pauzu. 
Tím však ještě útlum nekončí. Dost poctivě jsem se učil jazyky a cvičil, na to teď taky nemám sílu. Jsem rád, že si odbydu svou práci a pak si pustím něco lehce vzdělávacího.

Zdroj: https://www.pexels.com/

Organizování
A co mě mrzí asi nejvíce, je, že jsem v prosinci začal generální úklid a organizaci svého života. Plánoval jsem tuhle aktivitu zintenzivnit z kraje ledna. Nakonec to je přesně naopak, vše jsem odložil.

Úzkosti
Co vám budu povídat, úzkost nikam neodešla ani v novém roce. Trapné vzpomínky a věci, co jsem udělal v minulosti špatně, se teď často vracejí a bombardují mě svou trapnou příchutí.

Abych to tedy shrnul, začátek roku není takový, jaký jsem si představoval. Ale nový rok stejně začíná až s příchodem jara...

Žádné komentáře:

Okomentovat