středa 24. ledna 2024

Cestování a strach

Dlouhou dobu dopředu plánujeme s kamarádem dovolenou. Spustil se mi z toho cyklus velmi silných úzkostí. Pak se však zdálo, že úzkost začínám překonávat. Nakonec jsem se vydal na zatěžkávací zkoušku po Česku. Během tohoto výletu jsem byl svědkem, jak bezdomovec napadl ženu. Nebudu to více rozpitvávat, kamarád ale volal policii. 

Zdroj: https://www.pexels.com/

Takže jasně... Zatěžkávací výlet vše zhoršil. I když mi všichni říkali, že tohle byla náhoda, můj psychický stav se výrazně zhoršil. Abych si neutvořil psychický blok cestovat mimo Malé Město a blízké okolí, vyrazil jsem hned týden po incidentu s kamarády na opravný výlet trochu dál. Nyní se zdá, že můj psychický stav opět lepší, ale z dovolené mám stále celkem strach.

Žádné komentáře:

Okomentovat