středa 31. ledna 2024

Jak to dál vidím s tímto blogem?

Tak nějak cítím, že tento blog je za svým zenitem. Možná dokonce blogování jako koncept celkově. Psaný text je aktuálně nepopulární formát. 

Přesto však necítím potřebu se psaním končit. On tenhle blog do jisté míry funguje jako můj deníček, jelikož můj skutečný deník je psán velmi stroze a do tohohle blogu si více vylévám své emoce.

Nad čím však uvažuju delší dobu je přidání nějakého nového tématu. Protože psát o psychóze, když jsem roky stabilní a jen se u mě střídají pohodová a úzkostná období, je celkem repetitivní.

Zdroj: https://www.pexels.com/

Co bych tedy chtěl přidat? Patrně nějaké recenze či komentáře. Filmy, knihy, kultura atd. Chtěl bych tak trochu sdílet svůj životní styl, který jsem si za poslední roky vybudoval. Nechám si to projít hlavou, ale možná jednou za čas budu tak trochu experimentovat s pro tento blog netypickými příspěvky.

Žádné komentáře:

Okomentovat