sobota 15. června 2024

Takže teď nesdílím?

Má internetová stopa je celkem rozsáhlá. A to mimo i tenhle blog. Pod svým občanským jménem jsem měl ve zvyku relativně dost sdílet na Facebooku. Dost lidí říká, jak je to mrtvá platforma, ale mě vyhovuje, zatímco Instagram mě vůbec nezaujal.

V současnosti jsem však se sdílením na FB polevil a držím si jen své tradice, do kterých zde nebudu zabrušovat. Mimo to jsem už hodně dlouho nepublikoval na Wattpadu ani Pište povídky, kde jsem byl celkem aktivní.

Zdroj: https://www.pexels.com/

Vlastně ani nevím, proč jsem polevil, nejspíš jsem se obecně stáhl, protože mám silné úzkosti a nechci být viděn. I způsob mého oblékání na veřejnosti je mnohem méně výrazný, než je obvyklé. Asi proto je mi příjemnější se projevovat zde, kde píšu anonymně. Paradoxně tedy, kdo si dovede mé jméno i tak spojit s tímto blogem, se může o mém životě dozvědět nejvíce právě tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat