pondělí 10. června 2024

Milý deníčku – 14. díl

 Milý deníčku,

je za mou vrchol sociální sezóny přelomu jara a léta tohoto roku.

Takže jo, ulevilo se mi, že teď žádná velká akce není přede mnou. Budu se však muset pustit do plánování výletu za kamarádem, za kterým jsme několik let přímo u něj nebyli. Dále mě čeká nějaké zařizování v okresním městě a měl bych jít poprvé k nové psycholožce.

Zdroj: https://www.pexels.com/

Co se týče vztahů, těch přátelských je očividně hodně a ten romantický právě teď nehledám. S týpkem, se kterým jsem randil jsme se dohodli, že dále se budeme vídat pouze jako kamarádi a to je dobře. Nepřitahuje mě a hned z kraje jsem si uvědomil, že vztah s ním by byla naprostá katastrofa.

Teď je čas vyřešit si nakupené psychické problémy a taky stát se zase o kus dospělejším. Snad jsem i na dobré cestě a stávám se samostatnějším. Ale velká výzva v podobě řidičáku stále neurčitě visí nade mnou a zatím jsem se neodhodlal.

Tak zase někdy...

Colton I.

Žádné komentáře:

Okomentovat