úterý 23. července 2024

Takže už ho nemiluji?

 V minulých dílech jste viděli...

Pro připomenutí. Roky jsem byl zamilovaný do muže, kterému jsem pro tenhle blog ještě nevymyslel krycí jméno. A nechce se mi ho vymýšlet ani teď. Tyto city byly klasicky neopětované, ale před lety jsme začali mít sexuální poměr, který stále neskončil.

Zdroj: https://www.pexels.com/

Je tu však další věc. Už ho platonicky nemiluji. Nebo alespoň ne v takové míře, že by to bylo podstatné. A není to zas tak nový jev, takhle to mám od konce roku 2023.

A víte co? Jsem za to rád. Objektivně si myslím, že spolu jednou možná stejně skončíme, protože gayů je málo a obzvlášť tady v regionu. A sice se k sobě nehodíme, ale v rámci mužů, které jsem zatím poznal, je tohle stejně nejlepší match. Ale nějaké zeslábnutí citů je pro mě vlastně odpočinek a lepší vyjednávací pozice.

Žádné komentáře:

Okomentovat